Cea de-a treia ediție a emisiunii, difuzată live la Antena 1, a înregistrat cifre mai slabe decât săptămâna trecută, informează Pagina de Media.
Show-ul s-a intersectat aseară cu filmele Salt și Legenda regelui elefant de pe Pro TV și cu emisiunile Ochii din umbră și O mărit pe mama soacră, la Kanal D.
Pro TV a avut un avans mai mare pe intervalul primului film, Salt, cu Angelina Jolie. Astfel, în primele două ore și jumătate, pe intersecția primului film, Pro TV avea la nivel național 1,9 milioane de telespectatori din întreaga țară. Pe același interval, Kanal D a fost pe doi, cu 1,3 milioane de privitori, iar Antena 1 a fost pe trei, cu 952.000 de persoane.
La nivel urban, Pro TV a avut 1,1 milioane de telespectatori, urmat de Antena 1, cu 642.000 de persoane. Pe publicul comercial, pe intervalul Salt, 710.000 de persoane erau pe Pro TV, iar pe Antena 1 erau 270.000.